MVO Westland, ondernemen met je hart!

"De gun-factor is doorslaggevend voor het succes"

Inge Vermeulen - Directeur Patijnenburg

Nieuw logo Patijnenburg brengt brede dienstverlening in beeld

Vandaag lanceert Patijnenburg een nieuwe huisstijl (inclusief website) en is de bijbehorende campagne van start gegaan. Daarmee maakt het werkbedrijf de breedte van de dienstverlening in Westland zichtbaar. Zo begeleidt Patijnenburg al meer dan 60 jaar gemotiveerde mensen met afstand tot de arbeidsmarkt naar werk. Uit een in 2016 uitgevoerd imago-onderzoek blijkt dat de naamsbekendheid onder de Westlandse bevolking zeer groot is. Tegelijk geven deelnemers aan Patijnenburg vooral te kennen als sociale werkplaats (beschut werk voor mensen met beperking), terwijl het bedrijf veel meer doet. De komende tijd gaan mensen de vernieuwde uitstraling op veel plekken zien. Naast een actie op Westlandse bedrijventerreinen, start een social mediacampagne en zullen er spotjes worden uitgezonden op de WOS.

Patijnenburg sterk in re-integratie
Het vandaag ge├»ntroduceerde logo en de bijbehorende pay-off ‘Patijnenburg: mens - werk - match!’ laten zien waar het bedrijf voor staat. Directeur Inge Vermeulen: “Naast een frisse en zakelijke uitstraling laat de nieuwe huisstijl onze allround dienstverlening zien, waarbij het draait om mensen matchen met werk. Allereerst natuurlijk de bekende groep van mensen met beperking die in een beschutte omgeving werken of bij bedrijven gedetacheerd zijn. Daarnaast is Patijnenburg actief voor mensen die vanuit de uitkering naar werk begeleid worden. De accountmanagers van Patijnenburg Re-integratie en Werkgeversdienstverlening zetten hun netwerk van bedrijven hiervoor in.

Terug naar nieuwsoverzicht